Reklamacja Samsung NX1000

Nie miała baba kłopotu kupiła sobie nowy aparat.

A miało być tyle radości. Ale do rzeczy.

Samsung NX1000, to “na papierze” przyzwoity sprzęt. Ponieważ mam, między innymi, samsunga NX5 i kilka obiektywów, więc jak raz pasował mi na drobne wycieczki z uwagi na mniejsze rozmiary. Co prawda nie ma wizjera, ale jeden taki aparat mogę znieść.

Ma niezłą matrycę, Wi-fi, film Full HD. Wcześniej się nawet do niego przymierzałem, więc sample już pooglądałem i poważnie myślałem o zakupie, o czym nie omieszkałem napisać na Optyczne.pl—> http://www.optyczne.pl/5801-nowość-Samsung_NX300_dostępny_na_polskim_rynku.html#komentarz

O ten wpis—->Bogusław Nowak | 2013-04-26 09:44:24

Przechadzając się w długi weekend po handlowej galerii wlazłem nieopatrznie do Fotojokera i “tak to się zaczęło, zwyczajne pa pa pa…”

Była promocyjna cena 1133 PLN, więc uległem.

W domciu instrukcja obsługi w rękę, pierwsze wrażenia , klik, klik, trochę śmiechu z rybiego oczka itp., ale czar prysnął gdy nagrałem filmik i obejrzałem na TV.

Przez środek ekranu, od dołu do połowy wysokości, ciągnęły eszelony czerwonych pixeli – niczym mrówki. Nagrałem drugi filmik, zmieniłem obiektyw, włączyłem czyszczenie matrycy-wiadomo nic:(

Cóż było robić w najbliższy pracujący dzionek-sobota- aparat trafił do sklepu z reklamacją. Nagrałem feralne filmiki na pandrive’a i pomknąłem do Fotojokera. Panowie owszem filmiki obejrzeli , pokiwali ze zrozumieniem głową, wypisali stosowne kwity i obiecali, że prawdopodobnie w poniedziałek będzie nowy sprzęt, ale sami nie mogą zdecydować, a centrala nieczynna.

Sprzedali mi popsuty bubel, no trudno, ale przecie żyjemy w cywilizowanym państwie prawa i rynku, więc jest nadzieja na wymianę sprzętu na nowy.

Image

W poniedziałek zaszły zmiany. Pani z Samsunga powiedziała, że trzeba do servisu, więc zejdzie ze 2 tygodnie..

Oni mają moją kasę, a ja nie mam aparatu. Sytuacja niesympatyczna zwłaszcza, że czuję, że będą go chcieli naprawiać, a to już nie pasuje, ani do obowiązującego prawa, ani do moich chęci, więc szykuje się draka. Zobaczymy.

No to tyle najświeższych, poniedziałkowych wieści.

Zostańcie na łączach. Was też to może trafić.

Leave a Reply

