Incredible Machine

Dzień dobry.
Jestem Czesio.
Jestem z drugiej be. Tata kupił mi taki mały aparacik i powiedzial, ze jak będe naciskał guziczek, to bedą takie obrazki.
I ja naciskam ten guziczek i robie takie obrazki.

Obrazek

I takie małe ludziki tam robie.
Obrazek
Ja lubie muj aparacik, bo na obrazkach kierowcy sie rozpychają samochodami.
Obrazek
I takie małe auta są.
Obrazek

A truskawki są duze. Czesio lubi duze truskawki.
Obrazek

Ja nie lubie duzych domów.
angielskiDom

A aparacik robi małe domy z duzych domuw.

wieżaAngielska

A to ja Czesio.
Obrazek
Taki mały obrazek, bo Czesio chodzi do drugiej be. Juz dawno chodzi.
Tata zrobił ten obrazek gdy muwił ze testujemy aparaciki.
I to jest test Czesia.

aparat CzesiaClipboard0Czesiofilm
A ten aparacik nazywa sie Dowolny.

A jak sie wam ten test nie podobał, to tu jest recenzja taty na konkurs Fujifilm———>

https://autorytetmoralny.wordpress.com/2013/06/25/moj-i-samsunga-system-nx/

I jeszcze jedna recenzja taty, którą już tata przegrał poprzedni konkurs—->

https://autorytetmoralny.wordpress.com/2013/05/03/fajny-konkurs-fuji/

To razem 7 recenzji .Ha,ha.Dzień dobry.

 

*źródło fotek aparatu HS50 nie zrobionych przez Czesia–>http://www.fujifilm.eu

Leave a Reply

